~MY LIFE~

Sunday, January 10, 2010

MY MOTHER AND MY SISTER ACCIDENT

Pagi tadi akak aku cll bgtau mak n adik aku KEMALANGAN...Aku takut gler + cuak...yelah takut benda buruk happen kat mereka kan..Aku pon terus ar cll adik aku tanya die pa yg berlaku sebenarnya..akak aku bgtau kemalangan  teruk cm kena langgar dengan lori ke pe ntah..aku nak balik umah pon xleh tengah keje...

Akak aku on d way nak datang tempat aku keje ni la ganti aku plak..pasni aku dah start praktikal kat sekolah...so die ar tolong makcik aku pulak jaga kedai die..dahto akak aku terus patah balik g HOSPITAL JITRA tempat mak n adik aku kena masuk..

Tadi petang aku baru cll kakak aku tanya berita selanjutnya...Rupa-rupanya begini ceritanya:
  • Mak aku g antaq adik aku tu g sekolah petang mengaji Al-Quran kat Masjid kg aku...
  • Pasto kain adik aku pakai to termasuk dalam roda tayar motor
  • Then,adik aku pon tertarik la masuk ke dalam tayar to menyebabkan die jatuh dari motor dan terseret jauh..
  • Mak aku xsedar lagi adik aku dh diseret motor, org lain yg da kat tepi2 umah kat masjid to yg bgtau..diorg menjerit ar bgtau
  • Pasto baru mak aku stop motor.
  • Tgk2 adik aku dh teruk pon kena seret tar jln..darah byk jugak la kuar..
  • Mak aku pa lagi kelam kabuut ar xtau nk buat pa..nasib da org dtgr tlg potong kain adik aku to..
  • Then, lepa antaq ar mak n adik g hospital...
  • Tadi malam dah kuar balik umah pon..teruk ar jgak adik aku luka..
  • Fobia la die.muntah2 sakit badan pulak sekarang ni..
  • Aku harap die ok la....rabu ni bru aku leh blk umah
Mintak2 adik aku to xapa2 la..cian kat die mesti fobia teruk ar.xtau la rupa cane ntah2 calar merata badan..
Cian pulak aku kat die tapi nk blk umah xleh lagi...

No comments:

Post a Comment