~MY LIFE~

Wednesday, December 1, 2010

POSTING~~SMK KEPONG BARU~~22 NOV 2010

    ALHAMDULILLAH...bersyukur ke hadrat Illahi di atas limpah kurniaNYA..dapat jugak aku posting pada 22 NOVEMBER 2010..tarikh keramat aku..hehe..memang aku xsangka sgt dapat W.P.KUALA LUMPUR.tak masuk dalam akal fikiran aku pon nak dapat sana almaklumlah aku xmintak pon negeri to..

   Tup tup dapat k.l..sedikit pelik la..terkejut glerrrrr ar..xleh nk bayangkan perasaan aku masa tuh menjerit sakan aku kat umah..pasto plak aku tlg check kan keputusan untuk fikri..paling mengejutkan die dapat W.P.KUALA LUMPUR jugak..YA ALLAH..memang xtau nak ckp pe ar..bak kata pepatah "kita merancang tapi ALLAH jualah yang menentukan segalanya.."..mungkin dah rezeki aku kat sana dan jodoh aku jgak disana..INSYAALLAH..:)

  Paling gembira saat to ialah mak dan abah la..lega sgt aku dapat posting kat SEMENANJUNG M'SIA jugak..at least leh ar jgak nak balik or g melawat senang..kalu dpt BORNEO ssh la ckit mak abah..xde sape nk diharapkan utk menjaga aku kan???..hehe..

21  NOV 2010: Aku g nek bus DURIAN BURUNG 2 TINGKAT TO..smpai kat cna fikri ambik la..hehe..aku menumpang umah die la sbb dah jauh malam aku smpai to..kalu x aku nk tumpang umah kwn mak die la dah lmbt smpai segan plak nk g ketuk pintu umah die..huhu..lgpon esok hari kami nk g lapor diri tmpat yg sama..

22 NOV 2010:  Aku g ngn fikri lapor diri kat DEWAN CEMPAKA,BANGUNAN PGRM,CHERAS..jumpa balik ar kawan2..ramai gler la majority dlm dewan bdk UPSI..375 ORANG sume yg dpt W.PK.L
Seharian kami kat situ..mcm2 ceramah la pasal penampilan diri,tatatertib,perkhidmatan dll..

23 NOV 2010: Aku g lapor diri kat sekolah..aku dapat sekolah sama ngn C.WAN..best2..mula2 to nk g ngn C.W tapi die g bermalam kat kepong awal2 lg..so aku g ngn fikri gak la..terpaksa die antaq..hehe..Aku tido awal then awal2 pagi lagi dlm kul 5 aku dh bangun..kul 6 kami dah kuar umah..PETALING JAYA ngan KEPONG jauh jugak la..traffic jam lagi..to yg kami kuar awal2..aku smpai plg awal kat sek..sblm kul 7 lagi..fikri smpai lmbt jgak kat sekolah die sblm kul 8..:)..seramai 8 orang yang melapor diri kat SMK KEPONG BARU..semua perempuan..senang ckit kami nk sewa umah..


http://www.smkb.edu.my/
http://www.school.net.my/
for more info about my school please search this page..tq..

sekian dahulu nukilan dari saya..semoga kita berjumpa lagi di lain waktu..
THANK YOU VERY VERY MUCH FIKRI FOR UR HELP TOWARDS ME..(,")..




No comments:

Post a Comment