~MY LIFE~

Saturday, May 8, 2010

~~Memanah~~

Aku ingat Sabto baru nak balik..tgk2 da latihan memanah plak...So,kena ar balik lambat ckit..Tapi xpelah..first time aku pegang "ALAT MEMANAH"..berat betul...sakit tangan aku..kena straight kan tangan kalu x leh sakit tangan and then luka tau..

Aku pon pe lagi dah da depan mata pegang jelah...tgk je cam RINGAN tapi BERAT tau...cmana la kawan sekolah aku dulu memanah..memang OTOT die kuat ar..hehe..


                               
        .........ANAK PANAH.....


....ALAT MEMANAH....


tgk betul2...ni cara nk memanah..




Sempat lagi posing...ni nak balik terus to pakai gni...hehe..cute x??



Pakai bju lawa bkn main kan..cm nk g dating plak..haha...



Ada gaya nak jadi PEMANAH profesional x??huhu..



STAY WITH ME...NEVER SAY GOODBYE....(,")

No comments:

Post a Comment