~MY LIFE~

Wednesday, March 10, 2010

Holiday in Kuala Lumpur...

Actually, aku xrancang pon nak g bercuti kat K.L..Tapi disebabkan lepas ni xleh jumpa dah dengan DIER
So,aku pon g jelah untuk menghilangkan kerinduan..hehe..Aku g tido umah AYU, YANA,MUS & KEMAH...

Lepas sekolah terus g K.L..Jumpa die kat C.M(CENTRAL MARKET)..Then, g makan jap pasto terus aku balik nek Komuter kat C.M gi Batu Tiga tempat kwn2 aku punyer apartment...Tido cna 2 malam Khamis dan Jumaat. Sekolah cuti Maulidurrasul ari Jumaat to..

Plan 4 the trip in K.L...:)
  • KHAMIS : Gi K.L then tido umah kwn2
  • JUMAAT : REHAT smbil kuar g Giant beli brg2 kwn2
  • SABTU    : gi SUNWAY PIRAMID, tgk wayang, mkn2, MIDVALLEY,bermalam umah DIE
  • AHAD      : balik TAIPING..
 Semua plan berjalan dengan lancar, sembang2 dengan bakal Mak Mertua dan Pak Mertua. Makan masakan orang Melaka yang PEDAS gitu...



Sape lg besar???sure la this Duck kan..hehe

Welcome to Sunway Lagoon...xmasuk pon tgk luar je..

di tengah2 orang ramai...

SO sweet...my boyfriend..hehe


me with my bakal adik ipar...hehe

seronok tgk men ais tapi aku xreti...hehe

die pon tgk jer....malas nak men gto...


wishing me a prospereous in this year...


HOLIDAY YANG AMAT MENYERONOKKAN......HOPE AKU LEH JOIN NI LAGI..HEHE

...............THANK YOU FIKRI FOR ALL THE EXPERIENCE.......

....LUV U FOREVER.....(,")

No comments:

Post a Comment